SaiyansPolska

Return of the Saiyan

Doświadczenie w grze dostajemy za wykonywanie Task, Quest, Daily Task raz po prostu za zabijanie potworów. Aktualnie maksymalny poziom dostępny w grze to 435.

Wraz ze zdobywanym poziomem spada nam mnożnik doświadczenia (exp rate), szczegóły w tabeli poniżej.

Uwaga: Po osiągnieciu maksymalnego poziomu zamiast doświadczenia dostajemy 1 Exp Coin za każdy zdobyty milion doświadczenia.
Level RangeExp Stage
1 - 102
11 - 201.9
21 - 301.8
31 - 401.7
41 - 501.6
51 - 551.5
56 - 601.4
61 - 651.3
66 - 701.2
71 - 751.1
76 - 1001
101 - 1200.9
121 - 1300.7
131 - 2700.5
271 - 2900.42
291 - 3100.35
311 - 3300.3
331 - 3500.25
351 - 3700.2
371 - 3900.15
391 - 4350.1

Jak zdobyć więcej doświadczenia?

Stamina

Jeśli mamy konto premium to przez pierwsze dwie godziny staminy (od 240 min do 120 min) dostajemy o 50% więcej doświadczenia.

Pozostałe dwie godziny (od 120 min do 0) dają już tylko 10% więcej.

Stamina regeneruje się, gdy jesteśmy offline – 1 staminy co każde 10 minut lub 1 staminy co każde 8 minut, gdy jesteśmy w PZ’ecie (np. w domku lub w depo)

Uwaga!! Wykonując misje w Hunter Squad za 7 misję dostaniemy specjalny zegarek który raz na 24h odnowi nam 15 minut staminy.

Implant & Pill

W grze dostępne są specjalne ulepszenia trwałe oraz czasowe, które nazywają się Implanty, oraz Pille. Zdobyć je możemy, wykonując Taski i zdobywając Capsule Coin, które później możemy wymienić na widoczne przedmioty poniżej.

Wiseman Pill +15%

Scholar Pill +6%

Wiseman Implant +5%

Scholar Implant +2%

Kamera

Kupić ją możemy u Npc Poshy za jedyne 5000 zeni, daje ona nam o 2% więcej doświadczenia podczas gdy jest włączona. Aby ją włączyć za każdym razem potrzebujemy Film Reel który również kupimy u Npc Poshy za 100 zeni. 

Uwaga: Gdy mamy włączoną kamerę inni gracze mogą oglądać naszą grę na telewizorze.

Kamera +2%

Antenna - Commander

Commander to Pomocnik który daje nam +10% więcej doświadczenia i trwa 20 minut. Możemy go zdobyć naprawiając antenna.

Przedmioty Eventowe

Zdobędziemy je podczas Eventów takich jak np.: Świąteczny, Walentynkowy czy Wielkanocny.

Daje one różne wartości doświadczenia i różnią się od siebie czasem, jaki mamy na ich użycie.

Bonus Drużynowy

Jeśli jesteśmy w drużynie z różnymi profesjami to dostajemy bonus do doświadczenia. Są 4 klasy:

Tank

Buu
Piccolo

Half-Tank

Goku
Vegeta

DPS

Gohan
Trunks

Support

Bulma
Dende

DPS klasy dają nam +20% więcej doświadczenia

Tank klasy dają nam +25% więcej doświadczenia

Half-Tank klasy dają nam +30% więcej doświadczenia

Support klasy dają nam +50% więcej doświadczenia

Przykłady:

1. Vegeta + Gohan = +50% więcej doświadczenia

2. Vegeta + Dende = +80% więcej doświadczenia

Jedzenie

Niektóre jedzenie, które możemy zdobyć w grze, również daje nam premię do doświadczenia, przeważnie jest to 2%.

Jedzenie możemy zdobyć na różne sposoby, jedno kupimy u Hunter Squad, inne zrobimy, wymieniając Żurawinę a jeszcze inne podczas Eventu.

Jaki maksymalnie możemy osiągnąć bonus do zdobywanego doświadczenia?

Jeśli gramy sami to 103%.

Stamina (50%)+Wiseman Pill(15%)+Sholar Pill(6%)+Wiseman Implant(5%)+Scholar Implant(2%)+Kamera(2%)+Commander(10%)+Jedzenie(3%)+Przedmiot Eventowy (10%)

50+15+6+5+2+2+10+3=103%