Return of the Saiyan
W grze mamy dostępne 6 rodzajów wyposażenia: Hełm, Pancerz, Spodnie, Buty, Rękawiczki, Miecz. Zdobyć możemy je na różne sposoby, a różnią się one Poziomem, Pancerzem, Wagą oraz posiadanymi Bonusami. Maksymalny wymagany poziom wyposażenia to 300 a maksymalny możliwy bonus Pancerza to 65.
Stopień Rzadkości
W grze dostępnych mamy 5 poziomów bonusów, od najsłabszego Tier 1 do najsilniejszego Tier 5 wyróżniają je różne kolory w grze, a także oczywiście statystyka się zwiększa wraz z wysokością Tier.
Tier 1
Common
Tier 2
Uncommon
Tier 3
Rare
Tier 4
Very Rare
Tier 5
Insanely Rare
Ukryte Bonusy
Podczas naszej wędrówki większość przedmiotów, jakie zdobędziemy, będą miały zasłonięte bonusy, będziemy musieli je odkryć, używając specjalnych przedmiotów, a mianowicie Bonus Reveal Gadget, które zakupimy u npc Bulmy. Każdy Gadget odpowiada bonusom Tier 3, Tier 4 i Tier 5 ponieważ Tier 1 i Tier 2 są zawsze odkryte.
Każdy przedmiot może posiadać do 3 bonusów i są one rozdawane losowo od Tier 1 do Tier 5 więc najgorszy przedmiot z bonusem, jaki możemy trafić to 1x Tier 1 a najlepszy to 3x Tier 5. Najlepsze przedmioty i największa szansa na wysoki Tier przedmiotu mamy, jeśli nasz item pochodzi z Bossa, Mimica czy Diamond Chesta.
Rodzaje Bonusów
Mamy dostępnych 28 bonusów, które możemy wylosować na każdym stopniu rzadkości przedmiotu, a każdy bonus ma zakres bonusu zależny od jego rzadkości. Tak więc prócz tego, że wylosujemy przedmiot z trzema wysokimi stopniami rzadkość, potem musimy podczas odkrywania liczyć, że dostaniemy przedmiot z bonusami, które nam odpowiadają.
Health Bonus: Premia do punktów zdrowia. Bonus zwiększy całkowitą liczbę punktów zdrowia o wartość X.
Przykład: Jeśli masz 1000 HP i nosisz przedmiot T5 z bonusem 500 HP, będziesz miał 1500 HP. Jeśli zdejmiesz ten przedmiot, znów będziesz miał 1000 HP.
Health Bonus (%): Premia za punkty zdrowia (procentowa). Bonus zwiększy całkowitą liczbę punktów zdrowia o X procent.
Przykład: Jeśli masz 1000 HP i nosisz przedmiot T5 z premią 4%, będziesz miał 1040 HP. Jeśli zdejmiesz ten przedmiot, znów będziesz miał 1000 HP.
KI Bonus: Punkty KI (ala mana) Bonus. Bonus zwiększy Twoje całkowite KI o wartość X.
Przykład: Jeśli masz 1000 KI i będziesz nosić przedmiot T5 z premią 500 KI, będziesz miał 1500 KI. Jeśli zdejmiesz ten przedmiot, znów będziesz miał 1000 KI.
KI Bonus(%): Premia za punkty KI (procent). Bonus zwiększy twoją sumę punktów KI o X procent.
Przykład: Jeśli masz 1000 KI i nosisz przedmiot T5 z premią 4%, będziesz miał 1040 KI. Jeśli zdejmiesz ten przedmiot, znów będziesz miał 1000 KI.
Heal Effectiveness (%): Bonus zwiększy otrzymywane leczenie o X procent.
Przykład: Jeśli nosisz przedmiot T5 z premią 11%, wszystkie otrzymywane leczenie (leczenie i leczenie od Dende) są zwiększone. Jeśli leczysz za 1000, zostanie zwiększona do wartości 1110, a jeśli
Health Regeneration: Bonus zwiększy regenerację otrzymywanych punktów zdrowia o wartość X.
Przykład: Jeśli nosisz przedmiot T5 z premią do regeneracji 70 HP, twoja regeneracja (na sekundę) wzrośnie o 70. Jeśli zregenerujesz swoje HP o 40/2s, zostanie ono zwiększone o 70 HP/2s.
Health Regeneration (%): Bonus zwiększy regenerację otrzymywanych punktów zdrowia o X procent.
Przykład: Jeśli nosisz przedmiot T5 z 3% premią do regeneracji HP, twoja regeneracja (na sekundę) wzrośnie o 3%. Jeśli masz 1000 HP, będziesz regenerował 30 HP/2s.
KI Regeneration: Bonus zwiększy otrzymywaną regenerację Punktów KI o wartość X.
Przykład: Jeśli nosisz przedmiot T5 z 30 KI Regen Bonus, twoja regeneracja (na sekundę) wzrośnie o 30. Jeśli zregenerujesz swoje KI o 40/2s, to zostanie zwiększona o 30 KI/2s.
KI Regeneration (%): Bonus zwiększy otrzymywaną regenerację Punktów KI o X procent.
Przykład: Jeśli nosisz przedmiot T5 z 1% premią do regeneracji KI, twoja regeneracja (na sekundę) wzrośnie o 1%. Jeśli masz 1000 KI, będziesz regenerował 10 KI/2s.
Life Drain: Bonus sprawi, że twoje ataki w zwarciu, a także technika wyczerpią się i zregenerują część twoich punktów zdrowia przy każdym trafieniu o wartość X.
Przykład: Jeśli założysz przedmiot T5 z 60 Wyssaniem Życia i uderzysz potwora za 1000 z walki wręcz i 1000 z twojej techniki, zregenerujesz 60 HP (z trafienia w walce wręcz) i 6 HP (z techniki).
Ważna uwaga – Pamiętaj, że tylko 10% wartości premii Life i Ki Drain działa na techniki, więc jeśli masz 60
Wysysanie życia, a następnie każde trafienie techniką daje ci 10% DMG, które zadałeś jako HP. Pamiętaj też o specjalnych zasadach dla Dende (więcej informacji poniżej).
Life Drain (%): Bonus sprawi, że twoje ataki w zwarciu, a także technika wyczerpią się i zregenerują część twoich punktów zdrowia przy każdym trafieniu o X procent.
Przykład: Jeśli masz 10% Wyssania Życia i uderzysz potwora za 1000 z walki wręcz i 1000 z twojej techniki, zregenerujesz 100 HP (z uderzenia w walce wręcz) i 10 HP (z techniki).
Ważna uwaga – Pamiętaj, że tylko 10% wartości premii Life i Ki Drain działa na techniki, więc jeśli masz 12%
Wyssanie Życia, a następnie każde trafienie techniką daje ci 1,2% DMG, które zadałeś jako HP. Pamiętaj też o specjalnych zasadach dla Dende (więcej informacji poniżej).
KI Drain: Bonus sprawi, że twoje ataki w zwarciu, a także technika wyczerpią się i zregenerują część twoich punktów KI z każdym trafieniem o wartość X.
Przykład: Jeśli założysz przedmiot T5 z 60 Ki Drain i uderzysz potwora za 1000 z walki wręcz i 1000 z twojej techniki, zregenerujesz 60 KI (z uderzenia wręcz) i 6 KI (z techniki).
Ważna uwaga – Pamiętaj, że tylko 10% wartości bonusów Life i Ki Drain działa na techniki, więc jeśli masz 60 KI Drain, to każda technika trafienia daje ci 10% DMG, które zadałeś jako KI. Pamiętaj też o specjalnych zasadach dla Dende (więcej informacji poniżej).
KI Drain (%): Bonus sprawi, że twoje ataki w zwarciu, a także technika wyczerpią się i zregenerują część twoich punktów KI z każdym trafieniem o X procent.
Przykład: Jeśli masz 10% Wyssanie KI i uderzysz potwora za 1000 z walki wręcz i 1000 z twojej techniki, zregenerujesz 100 KI (z uderzenia wręcz) i 10 KI (z techniki).
Ważna uwaga – Pamiętaj, że tylko 10% wartości bonusów Life i Ki Drain działa na techniki, więc jeśli masz 60 KI Drain, to każda technika trafienia daje ci 10% DMG, które zadałeś jako KI. Pamiętaj też o specjalnych zasadach dla Dende (więcej informacji poniżej).
Movement Speed: Premia zwiększy twoją szybkość ruchu (stała) o X procent.
Przykład: Jeśli masz 200 punktów szybkości ruchu i nosisz przedmiot T5 z premią 8%, zwiększy to twoją szybkość ruchu o 16 (co stanowi 8%)
Attack Speed: Bonus skróci czas pomiędzy atakami wręcz o X%.
Przykład: Jeśli masz 107 prędkości ataku (1 trafienie co 0,41 s) i nosisz przedmiot z 7,2% prędkości ataku, trafisz co 0,30 s
Ważna uwaga – pamiętaj, że maksymalna prędkość ataku to 107, również nie możesz trafić szybciej niż raz na 0,30s.
CD Reduction: Bonus skraca czas odnowienia twoich zaklęć o X%. Zmniejsza również twój globalny czas odnowienia o X% (czas między zaklęciami).
Przykład: Jeśli masz 10% skrócenie CD, a czas odnowienia Ki Blast wynosi 2 s, nowy czas odnowienia Ki Blast wyniesie 1,8 s.
Ważna uwaga: Redukcja CD ma maksymalny limit 40%.
KI Reduction: Zmniejsza całkowity koszt KI twoich technik i umiejętności o X%.
Przykład: Jeśli masz 1000 KI i jedna z twoich technik zużywa 10% twojego KI (koszt = 100 KI) i nosisz przedmiot T5 z 10% premią, twoja technika będzie kosztować 90 zamiast 100 KI.
DMG Reduction: Bonus zmniejsza obrażenia otrzymywane ze wszystkich źródeł o X%.
Przykład: Jeśli nosisz 2 przedmioty z 5% redukcją DMG (łącznie 10%), zmniejszysz 10% otrzymywanych obrażeń (wszystkie źródła). Jeśli ktoś uderzy cię za 1000 PW, zostanie zmniejszony o 10%, więc stracisz 900 PW zamiast 1000 PW.
DMG: Bonus zwiększa obrażenia twoich ataków podstawowych i zaklęć o wartość X.
Przykład: Jeśli nosisz przedmiot z premią 100 DMG, zamiast zadawać 100 obrażeń swoim uderzeniem wręcz, trafisz za 200. A jeśli zadasz 200 dmg zaklęciem, trafisz za 300.
DMG (%): Zwiększa wszystkie zadawane przez ciebie obrażenia o X%.
Przykład: Jeśli masz bonus 10% DMG (%) to zamiast 1000 DMG z walki wręcz trafisz za 1100, a zamiast 1000 obrażeń z techniki trafisz za 1050 obrażeń.
Ważna uwaga – Bonus ten działa w 100% na ataki wręcz i 50% na techniki. Pamiętaj też o specjalnych zasadach dla Dende (więcej informacji poniżej).
Critical Chance (%): Bonus daje X% szansy na zadanie 100% dodatkowych obrażeń za pomocą ataków wręcz (i 50% zaklęć).
Przykład: Jeśli masz 10% zmiany krytycznej, a twoje trafienie było krytyczne, zadasz 100% dodatkowych obrażeń atakiem wręcz (np. z 1000 na 2000) lub jeśli jego zaklęcie to 1500 zamiast 1000.
Ważna uwaga – Jeśli masz 10% szansy na trafienie krytyczne i trafisz zaklęciem 10 potworów, masz 10% na każdy potwór do trafienia krytycznego. Oznacza to, że jeśli trafisz 10 potworów zaklęciem, każdy potwór ma 10% szans na otrzymanie obrażeń krytycznych. Jeśli twoje zaklęcie jest obszarowe, nie zadaje obrażeń krytycznych każdemu mobowi, ale każda jednostka ma unikalną procentową szansę na otrzymanie obrażeń krytycznych.
Dogde Chance: Bonus daje X% szansy na brak obrażeń od nadchodzących ataków wręcz.
Przykład: Jeśli nosisz 2 przedmioty z 5% szansą na unik (łącznie 10%), masz 10% szans na unik przed zbliżającym się atakiem wręcz.
Ważna uwaga – Szansa na unik nie działa na obrażenia magiczne (techniki).
More DMG to MONSTER (%): Premia zwiększa całkowite obrażenia zadawane X potworom.
Przykład: Jeśli nosisz Przedmiot z 30% Więcej DMG dla Diabła, to zamiast 1000 obrażeń zadajesz mu 1300 obrażeń.
Ważna uwaga – Bonus ten nie działa na rozwścieczone potwory m.in. Wściekły diabeł. Więcej DMG to MONSTER ma maksymalny limit 30%.
Less DMG from MONSTER (%): Bonus zmniejsza całkowite obrażenia, które otrzymujesz od X potwora.
Przykład: Jeśli nosisz przedmiot z 30% mniejszym DMG od diabła, to zamiast 1000 obrażeń otrzymasz 700 obrażeń.
Ważna uwaga – Bonus ten nie działa na rozwścieczone potwory m.in. Wściekły diabeł. MESS DMG od MONSTER ma maksymalny limit 30%.
DMG Reflect (%): Bonus zwraca X% otrzymanych obrażeń z powrotem do wroga, który je zadał.
Przykład: Jeśli masz 10% bonus od DMG Reflect, to jeśli ktoś uderzy cię za 1000, otrzyma 100 obrażeń.
Ważna uwaga – Jeśli grasz Buu to odbicie DMG daje ci bonus (pasywny), ale jednocześnie zmniejsza obrażenia otrzymywane przez Buu. Na przykład, jeśli potwór atakuje Buu za 100 i ma 15% odbicia, to nie odbija 15 obrażeń (15%), ale wartość jest zmniejszona o 8% (92) i odzwierciedla 15% z 92 obrażeń.
Tenacity (%): Premia skraca czas trwania efektów kontroli tłumu (ogłuszenia, spowolnienia itp.) o X%.
Przykład: Jeśli masz 50% Wytrwałości, zamiast 2s ogłuszenia będziesz ogłuszony tylko na 1s.
Ważna uwaga – Tenacity ma maksymalny limit 70%.
Melee Range: Bonus zwiększa zasięg twoich podstawowych ataków o 1.
Przykład: Jeśli grasz w DPS, Half-Tank lub Tank i nosisz przedmiot z tym bonusem, twoje podstawowe ataki będą miały zasięg 2 SQM zamiast 1 SQM.
Ważna uwaga – Ten bonus nie działa na Dende. Dodatkowo Zasięg Walki Wręcz ma maksymalny limit +1 (co oznacza, że nie możesz mieć zasięgu +2 itd.)
Specjalne zasady dla Dende: Podstawowe ataki Dende zyskują tylko 50% skuteczności z tych bonusów:
– Life Drain
– % Life Drain
– Ki Drain
– % Ki Drain
– % DMG
Wartość Bonusów
Każdy bonus w grze ma swoją najniższa możliwą wartość i najwyższą możliwą, jest ona zależna od rzadkości, a poniższa tabelka pokazuje dokładnie wszystkie możliwe wartości.
Autor Wartości oraz Rodzajów bonusów:
Iustitia Rots Communnity Manager