SaiyansPolska

Goku

Przyrost

HP: 30 KI: 40 Cap: 15

Klasa

Half Tank

Trenowanie Umięjętności

Nie powinniśmy trenować jednej umiejętności na maksymalną wartość a starać się trenować wszystko po trochu bo i tak kiedyś będziemy mieli maksymalną wartość 105.


1. Gloves

2. Attack Speed
3. Movement Speed
4. Defence
5. Agility

Transformacje

Level: 0
HP: +0
KI: +0
Melee DMG: +0
Ki effectiveness: +0%
Defense: +0
Level: 15
HP: +0
KI: +0
Melee DMG: +0
Ki effectiveness: +0%
Defense: +0
Level: 30
HP: +0
KI: +0
Melee DMG: +0
Ki effectiveness: +0%
Defense: +0
Level: 50
HP: +400
KI: +600
Melee DMG: +16%
Ki effectiveness: +20%
Defense: +2
Level: 80
HP: +920
KI: +1380
Melee DMG: +37%
Ki effectiveness: +46%
Defense: +6
Level: 150
HP: +1600
KI: +2400
Melee DMG: +64%
Ki effectiveness: +80%
Defense: +10
Level: 225
HP: +2600
KI: +3900
Melee DMG: +104%
Ki effectiveness: +130%
Defense: +16
Level: 350
HP: +4000
KI: +6000
Melee DMG: +160%
Ki effectiveness: +200%
Defense: +24
                      Dostępny po odblokowaniu u Shenlonga
Level: 430
HP: +4800
KI: +7200
Melee DMG: +208%
Ki effectiveness: +260%
Defense: +29
                           Dostępny po zrobieniu Wish Questa

Techniki

Pasywna

Dodatkowa

Will of Fight

KI: 0% / Lvl: 0 / CD: 0.0s

Prędkość ataku Goku i obrażenia zadawane przez umiejętności zwiększają się za każde zadane obrażenia w walce wręcz. Goku otrzymuje 5% prędkości ataku i 2% dodatkowych obrażeń od umiejętności za każde zadane obrażenia w walce wręcz. Ta bierna umiejętność kumuluje się do 5 razy w PvE i 10 razy w PvP. Jeśli Goku nie zada obrażeń przez 3 sekundy, traci 1 stos na sekundę.

Zanzoken

KI: 0% / Lvl: 50 / CD: 60.0s

Porusza się szybko we wskazanym kierunku.

Aktywne

Revert

KI: 0% / Lvl: 0 / CD: 1.0s

Twoja postać próbuje wrócić do swojej normalnej formy.

Ki Blast

KI: 3% / Lvl: 1 / CD: 2.0s

Uderzasz wroga kulą energii.

Transform

KI: 0% / Lvl: 0 / CD: 1.0s

Twoja postać próbuje przekształcić się w potężniejszą formę.

Light

KI: 5% / Lvl: 1 / CD: 30.0s

Używasz mocy KI, aby wzmocnić swoją aurę i oświetlić otoczenie.

Light Heal

KI: 2% / Lvl: 1 / CD: 1.2s

Leczysz się o pewną ilość zdrowia.

Janken Fist

KI: 5% / Lvl: 1 / CD: 30.0s

Uderzasz wroga pięścią, zdając obrażenia fizyczne.

Respectful Combat

KI: 5% / Lvl: 5 / CD: 25.0s

Goku zawsze szanuje swoich przeciwników. Przez 8 sekund zadaje 35% więcej obrażeń przeciwnikom, którzy go atakują. Ikonka pięści jest wyświetlana nad przeciwnikami, na których działa technika.

Jump

KI: 85% / Lvl: 15 / CD: 1.2s

Próbujesz wskoczyć piętro wyżej lub niżej.

Kamehameha

KI: 5% / Lvl: 10 / CD: 3.0s

Goku Tworzy falę energii, która zadaje obrażenia wrogom znajdującym się przed nim. Zadaje o 30% więcej obrażeń wrogom poniżej 40% HP.
Poziom 30 – Goku staje się silniejszy, a jego obszar obrażeń z Kamehameha rozszerza się.
Poziom 90 – Goku staje się jeszcze silniejszy, a jego obszar obrażeń z Kamehameha jest jeszcze większy!

Kienzan

KI: 1% / Lvl: 20 / CD: 3.0s

Goku rzuca w cel dyskiem KI, który odbija się 3 razy przy uderzeniu między pobliskimi jednostkami. Zadaje o 30% więcej obrażeń jednostkom poniżej 40% HP.

Spirit Shot

KI: 6% / Lvl: 15 / CD: 3.5s

Goku tworzy wokół siebie wybuch KI, który zadaje obrażenia pobliskim jednostkom.

Ki Sense

KI: 1% / Lvl: 20 / CD: 3.0s

Koncentrujesz się, aby zlokalizować KI wybranego gracza. Działa tylko wtedy, gdy gracz jest w walce PvP.

Shockwave

KI: 7% / Lvl: 25 / CD: 3.0s

Uwalniasz falę uderzeniową energii KI wokół swojej postaci, która zadaje obrażenia pobliskich wrogów.

Taiyoken

KI: 20% / Lvl: 75 / CD: 4.5s

Goku poraża otaczających go wrogich graczy, chwilowo ich oślepiając, przez co nie mogą takować przez 2 sekundy. (1,5 sek. dla potworów). Oślepienie działa na ten sam cel tylko raz na 12 sekund.

Instant Punch

KI: 7% / Lvl: 50 / CD: 3.0s

Goku teleportuje się do przeciwnika, zadając obrażenia jemu i pobliskim jednostkom, jednocześnie odpychając cel o 1 SQM. Odepchnięci wrogowie zostają ogłuszeni na 1,5sek.

Dobule Kamehameha

KI: 12% / Lvl: 90 / CD: 3.0s

Goku wypuszcza dwie fale Kamegameha w krótkich odstępach czasu. Po rzuceniu pierwszej fali Goku ma 3 sekundy, aby rzucić drugą.

Genki Dama

KI: 10% / Lvl: 60 / CD: 8.0s

Goku zbiera energię z pobliskich form życia do postaci ogromnej duchowej bomby, którą ciska w swoich wrogów.

Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Każda trafiona jednostka przywraca 7% KI Goku.

Ten Times Kamehameha

KI: 15% / Lvl: 110 / CD: 3.0s

Goku tworzy potężną falę energii, która zadaje obrażenia wrogom znajdującym się przed nim.

Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Zadaje o 50% więcej obrażeń.

Shunkanido

KI: 50% / Lvl: 150 / CD: 1200.0s

Teleportujesz się do wybranego gracza.

Wygląd Technik

Kamehameha

Kamehameha

KI: 5% / Lvl: 10 / CD: 3.0s

Goku Tworzy falę energii, która zadaje obrażenia wrogom znajdującym się przed nim. Zadaje o 30% więcej obrażeń wrogom poniżej 40% HP.
Poziom 30 – Goku staje się silniejszy, a jego obszar obrażeń z Kamehameha rozszerza się.
Poziom 90 – Goku staje się jeszcze silniejszy, a jego obszar obrażeń z Kamehameha jest jeszcze większy!

Kienzan

Kienzan

KI: 1% / Lvl: 20 / CD: 3.0s

Goku rzuca w cel dyskiem KI, który odbija się 3 razy przy uderzeniu między pobliskimi jednostkami. Zadaje o 30% więcej obrażeń jednostkom poniżej 40% HP.

Spirit Shot

Spirit Shot

KI: 6% / Lvl: 15 / CD: 3.5s

Goku tworzy wokół siebie wybuch KI, który zadaje obrażenia pobliskim jednostkom.

Shockwave

Shockwave

KI: 7% / Lvl: 25 / CD: 3.0s

Uwalniasz falę uderzeniową energii KI wokół swojej postaci, która zadaje obrażenia pobliskich wrogów.

Taiyoken

Taiyoken

KI: 20% / Lvl: 75 / CD: 4.5s

Goku poraża otaczających go wrogich graczy, chwilowo ich oślepiając, przez co nie mogą takować przez 2 sekundy. (1,5 sek. dla potworów). Oślepienie działa na ten sam cel tylko raz na 12 sekund.

Instant Punch

Instant Punch

KI: 7% / Lvl: 50 / CD: 3.0s

Goku teleportuje się do przeciwnika, zadając obrażenia jemu i pobliskim jednostkom, jednocześnie odpychając cel o 1 SQM. Odepchnięci wrogowie zostają ogłuszeni na 1,5sek.

Dobule Kamehameha

Dobule Kamehameha

KI: 12% / Lvl: 90 / CD: 3.0s

Goku wypuszcza dwie fale Kamegameha w krótkich odstępach czasu. Po rzuceniu pierwszej fali Goku ma 3 sekundy, aby rzucić drugą.

Combo

PvP

1. Respectful Combat

 2. Genki Dama

3. Instant Punch

   4. Double       Kamehameha

   5. Ten Times        Kamehameha   

PvE

Normal Stay Exp

1. Respectful Combat

2. Genki Dama

3. Taiyoken

4. Shockwave

4. Kienzan

PVE Combo Solo Runner

1. Respectful Combat

2. Genki Dama

3. Double Kamehameha

4. Ten Times Kamehameha

5. Kamehameha

6. Kienzan

PVE with tank

1. Respectful Combat

2. Genki Dama

3. Double Kamehameha

4. Ten Times Kamehameha

5. Kamehameha

Życzenia Shenlong

Genki Dama

KI: 10% / Lvl: 60 / CD: 8.0s

Goku zbiera energię z pobliskich form życia do postaci ogromnej duchowej bomby, którą ciska w swoich wrogów.

Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Każda trafiona jednostka przywraca 7% KI Goku.

Ważne!! Wybieramy jako pierwsze do ulepszenia za smocze kule.

Ten Times Kamehameha

KI: 15% / Lvl: 110 / CD: 3.0s

Goku tworzy potężną falę energii, która zadaje obrażenia wrogom znajdującym się przed nim.

Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Zadaje o 50% więcej obrażeń.

Wskazówki

  • Goku jest uznawany za postać, która robi największy profit ze względu na jego technikę Genki Dama. Umiejętne używanie tej techniki pozwoli sporo zaoszczędzić na senzu.
  • Technika Taiyoken może oślepić wrogów w zasięgu wzroku, więc jest bardzo przydatna podczas polowania, szczególnie że goku nie jest wybitnie twardą postacią.
  • Siła goku bardzo opiera się na jego falach, więc inwestowanie w CD Reductioon jest dla niego bardzo istotne, szczególnie że wpływa też na czas odnowienia oślepienia.
  • Goku jako jedyna postać nie musi mieć maksymalnej wartości attack speed ze względu na jego umiejętność.
  • Na niższym poziomie warto mieć Life Drain w przedmiotach, pozwala to polować na silniejsze potwory.
  • Możemy zaopatrzyć się z przedmioty Ki regegeneration, Ki Reduction i maksymalizować zyski, jako że Goku zarabia najwięcej ze wszystkich postaci.