SaiyansPolska

Bulma

Przyrost

HP: 25 KI: 20 Cap: 13

Klasa

Support

Trenowanie Umięjętności

Nie powinniśmy trenować jednej umiejętności na maksymalną wartość a starać się trenować wszystko po trochu bo i tak kiedyś będziemy mieli maksymalną wartość 105.


1. Attack Speed

2. Movement Speed
3. Fist Fighting
4. Defence
5. Agility

Transformacje

Level: 0
HP: +0
KI: +0
Melee DMG: +0
Ki effectiveness: +0%
Defense: +0
Level: 1
HP: +0
KI: +0
Melee DMG: +0
Ki effectiveness: +0%
Defense: +4
Level: 75
HP: +562
KI: +1312
Melee DMG: +30%
Ki effectiveness: +38%
Defense: +5
Level: 140
HP: +1215
KI: +2835
Melee DMG: +65%
Ki effectiveness: +81%
Defense: +10
Level: 225
HP: +0
KI: +0
Melee DMG: +0%
Ki effectiveness: +0%
Defense: +0
Level: 225
HP: +1987
KI: +4637
Melee DMG: +106%
Ki effectiveness: +133%
Defense: +16
Level: 350
HP: +3000
KI: +7000
Melee DMG: +160%
Ki effectiveness: +200%
Defense: +24
                      Dostępny po odblokowaniu u Shenlonga
Level: 430
HP: +3600
KI: +8400
Melee DMG: +208%
Ki effectiveness: +260%
Defense: +29
                           Dostępny po zrobieniu Wish Questa

Techniki

Pasywna

Dodatkowa

Nanotechnology

KI: 3% / Lvl: 0 / CD: 180s

Bulma kontroluje swojego Mecha. Jeśli robot straci całe HP podczas walki, zostaje zniszczony, a Bulma wyskoczy z niego z pełnym HP. Może ponownie użyć Mecha nie szybciej niż 5 sekund po jego zniszczeniu.

Zanzoken

KI: 0% / Lvl: 50 / CD: 60.0s

Porusza się szybko we wskazanym kierunku.

Aktywne

Upgrade

KI: 0% / Lvl: 0 / CD: 15.0s

Bulma wskakuje do swojego robota.

Blaster Shots

KI: 3% / Lvl: 1 / CD: 2.0s

Mecha wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika wiązkę energii, która na końcu eksploduje. Na poziomie 50 efekt eksplozji zwiększa swój zasięg.

Disassemble

KI: 0% / Lvl: 0 / CD: 1.0s

Bulma rozkłada swojego robota.

Small Repair

KI: 2% / Lvl: 1 / CD: 1.2s

Bulma naprawia swojego robota.

Headlights

KI: 5% / Lvl: 1 / CD: 30.0s

Bulma zapala lampę, aby rozświetlić pobliski obszar.

Smash

KI: 0% / Lvl: 1 / CD: 2.0s

Mecha uderza pięścią w taget.

Continous Laser

KI: 3% / Lvl: 5 / CD: 2.0s

Mecha wypuszcza promień lasera, który przebija cel i pobliskich wrogów, zadając obrażenia.

Mines

KI: 5% / Lvl: 15 / CD: 12s

Bulma zrzuca minę na wybrany obszar.Po wybuchu mina zadaje obrażenia pobliskim wrogom i ogłusza graczy na 0,5 s.

Protect

KI: 3% / Lvl: 10 / CD: 1.2s

Bulma osłania swoich sojuszników, którzy posiadają drona wspierającego. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.

Rocket Jump

KI: 5% / Lvl: 15 / CD: 3.0s

Bulma używa swojego robota, aby skakać w górę lub w dół półki.

Supporting Drones

KI: 5% / Lvl: 10 / CD: 1.5s

Bulma wysyła wspierającego drona do swojego sojusznika, osłaniając go. Dron zapewnia dodatkowe 1%/2s regeneracji KI. Bulma dostaje dodatkowego drona po każdym ulepszeniu.

Digital Tracking

KI: 1% / Lvl: 15 / CD: 3.0s

Bulma wykorzystuje zaawansowaną technologię, aby znaleźć wybranego gracza. Skanera można używać tylko na graczach, którzy walczą z innymi graczami.

Adjust

KI: 10% / Lvl: 25 / CD: 15.0s

Bulma przekazuje swoją bazową umiejętność Defense na 5 sekund kolegom z drużyny, którzy są wspierani przez jej drony.Dodatkowo usuwa wszystkie negatywne efekty, które są na nich nałożone.

Air Strike

KI: 8% / Lvl: 60 / CD: 3.0s

Bulma wystrzeliwuje 3 rakiety. Zadają one obrażenia na bardzo dużym obszarze.

Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Wszyscy wrogowie trafieni przez rakietę otrzymują obrażenia od ognia (100/s) przez 5 sekund. Cele dotknięte ogniem otrzymują 15% większe obrażenia od wszystkich źródeł.

Freezing Missile

KI: 6% / Lvl: 30 / CD: 3.0s

Bulma wystrzeliwuje rakietę z ciekłym azotem, która zadaje obrażenia celowi i spowalnia graczy na dużym obszarze.

Full Repair

KI: 15% / Lvl: 80 / CD: 30.0s

Bulma używa narzędzia samonaprawy, przywracając dużą ilość zdrowia swojego robota na 5 sekund. Dodatkowo, otrzymywane przez nią obrażenia są zmniejszone o 50%. Bulma nie może używać żadnych innych technik podczas rzucania.

Poking Drone

KI: 2% / Lvl: 50 / CD: 8.0s

Bulma wystrzeliwuje drona, który prowokuje potwora do ataku i zadaje mu obrażenia przez 4 sekundy.

Flamethrower

KI: 15% / Lvl: 100 / CD: 8.0s

Bulma wystrzeliwuje miotacze ognia przez 4s, które zadają obrażenia co 0,5s wszystkim stworzeniom stojącym przed robotem.

Shield Charge

KI: 7% / Lvl: 110 / CD: 10.0s

Bulma uwalnia pole magnetyczne, które chroni pobliskich sojuszników tarczą. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.

Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Bulma nie zostaje uciszona, dodatkowo zyskuje tarczę równą 30% jej maksymalnego zdrowia. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.

EMP Charge

KI: 20% / Lvl: 130 / CD: 13.0s

Bulma wyzwala silny impuls elektromagnetyczny na dużym obszarze, który zadaje obrażenia i ucisza wrogów oraz Bulmę na 1,5 sekundy. Dodatkowo każdy cel może być uciszony tylko jeden raz na 7,8 sekundy

Shunkanido

KI: 50% / Lvl: 150 / CD: 1200.0s

Robot wykorzystuje specjalną technologię, która pozwala teleportować się do wybranego gracza.

Wygląd Technik

Continous Laser

Continous Laser

KI: 3% / Lvl: 5 / CD: 2.0s

Mecha wypuszcza promień lasera, który przebija cel i pobliskich wrogów, zadając obrażenia.

Mines

Mines

KI: 5% / Lvl: 15 / CD: 3.0s

Bulma zrzuca minę na wybrany obszar.Po wybuchu mina zadaje obrażenia pobliskim wrogom i ogłusza graczy na 0,5 s.

Supporting Drones

Supporting Drones

KI: 5% / Lvl: 10 / CD: 1.5s

Bulma wysyła wspierającego drona do swojego sojusznika, osłaniając go. Dron zapewnia dodatkowe 1%/2s regeneracji KI. Bulma dostaje dodatkowego drona po każdym ulepszeniu.

Air Strike

Air Strike

KI: 8% / Lvl: 60 / CD: 3.0s

Bulma wystrzeliwuje 3 rakiety. Zadają one obrażenia na bardzo dużym obszarze.

Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Wszyscy wrogowie trafieni przez rakietę otrzymują obrażenia od ognia (100/s) przez 5 sekund. Cele dotknięte ogniem otrzymują 20% większe obrażenia od wszystkich źródeł.

Freezing Missile

Freezing Missile

KI: 6% / Lvl: 30 / CD: 3.0s

Bulma wystrzeliwuje rakietę z ciekłym azotem, która zadaje obrażenia celowi i spowalnia graczy na dużym obszarze.

Poking Drone

Poking Drone

KI: 2% / Lvl: 50 / CD: 8.0s

Bulma wystrzeliwuje drona, który prowokuje potwora do ataku i zadaje mu obrażenia przez 4 sekundy.

Flamethrower

Flamethrower

KI: 15% / Lvl: 100 / CD: 8.0s

Bulma wystrzeliwuje miotacze ognia przez 4s, które zadają obrażenia co 0,5s wszystkim stworzeniom stojącym przed robotem.

Double Blaster

EMP Charge

KI: 20% / Lvl: 130 / CD: 13.0s

Bulma wyzwala silny impuls elektromagnetyczny na dużym obszarze, który zadaje obrażenia i ucisza wrogów oraz Bulmę na 3 sekundy.

Combo

PvP

1. Flamethrower

2. Air Strike

3. EMP Charge

PvE

2. Air Strike

1. Freezing Missile

3. EMP Charge

Życzenia Shenlong

Shield Charge

KI: 7% / Lvl: 110 / CD: 10.0s

Bulma uwalnia pole magnetyczne, które chroni pobliskich sojuszników tarczą. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.

Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Bulma nie zostaje uciszona, dodatkowo zyskuje tarczę równą 30% jej maksymalnego zdrowia. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.

Air Strike

KI: 8% / Lvl: 60 / CD: 3.0s

Bulma wystrzeliwuje 3 rakiety. Zadają one obrażenia na bardzo dużym obszarze.

Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Wszyscy wrogowie trafieni przez rakietę otrzymują obrażenia od ognia (100/s) przez 5 sekund. Cele dotknięte ogniem otrzymują 20% większe obrażenia od wszystkich źródeł.

Ważne!! Wybieramy jako pierwsze do ulepszenia za smocze kule.

Wskazówki

  • Heal Effectiveness zwiększa tarcze którą otrzymują sojusznicy więc warto zaopatrzyć się w ten bonus
  • Techniki bulmy zużywają dużo KI, szczególnie jeśli używasz dronów na większej ilości sojuszników więc warto mieć Ki Reduction lub Ki Regeneration w przedmiotach
  • Bulma jest postacią która jest bardzo nie efektowna podczas polowania samemu
  • Drony mają określony zasięg więc jeśli sojusznik odejdzie za daleko to tarcza zniknie.