Bulma
Przyrost
HP: 25 KI: 20 Cap: 13
Klasa
Support
Trenowanie Umięjętności
Nie powinniśmy trenować jednej umiejętności na maksymalną wartość a starać się trenować wszystko po trochu bo i tak kiedyś będziemy mieli maksymalną wartość 105.
1. Attack Speed
2. Movement Speed
3. Fist Fighting
4. Defence
5. Agility
Transformacje
Level: 0
HP: +0
KI: +0
Melee DMG: +0
Ki effectiveness: +0%
Defense: +0
Level: 1
HP: +0
KI: +0
Melee DMG: +0
Ki effectiveness: +0%
Defense: +4
Level: 75
HP: +562
KI: +1312
Melee DMG: +30%
Ki effectiveness: +38%
Defense: +5
Level: 140
HP: +1215
KI: +2835
Melee DMG: +65%
Ki effectiveness: +81%
Defense: +10
Level: 225
HP: +0
KI: +0
Melee DMG: +0%
Ki effectiveness: +0%
Defense: +0
Level: 225
HP: +1987
KI: +4637
Melee DMG: +106%
Ki effectiveness: +133%
Defense: +16
Level: 350
HP: +3000
KI: +7000
Melee DMG: +160%
Ki effectiveness: +200%
Defense: +24
Dostępny po odblokowaniu u Shenlonga
Level: 430
HP: +3600
KI: +8400
Melee DMG: +208%
Ki effectiveness: +260%
Defense: +29
Dostępny po zrobieniu Wish Questa
Techniki
Pasywna
Dodatkowa
Nanotechnology
KI: 3% / Lvl: 0 / CD: 180s
Bulma kontroluje swojego Mecha. Jeśli robot straci całe HP podczas walki, zostaje zniszczony, a Bulma wyskoczy z niego z pełnym HP. Może ponownie użyć Mecha nie szybciej niż 5 sekund po jego zniszczeniu.
Zanzoken
KI: 0% / Lvl: 50 / CD: 60.0s
Porusza się szybko we wskazanym kierunku.
Aktywne
Upgrade
KI: 0% / Lvl: 0 / CD: 15.0s
Bulma wskakuje do swojego robota.
Blaster Shots
KI: 3% / Lvl: 1 / CD: 2.0s
Mecha wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika wiązkę energii, która na końcu eksploduje. Na poziomie 50 efekt eksplozji zwiększa swój zasięg.
Disassemble
KI: 0% / Lvl: 0 / CD: 1.0s
Bulma rozkłada swojego robota.
Small Repair
KI: 2% / Lvl: 1 / CD: 1.2s
Bulma naprawia swojego robota.
Headlights
KI: 5% / Lvl: 1 / CD: 30.0s
Bulma zapala lampę, aby rozświetlić pobliski obszar.
Smash
KI: 0% / Lvl: 1 / CD: 2.0s
Mecha uderza pięścią w taget.
Continous Laser
KI: 3% / Lvl: 5 / CD: 2.0s
Mecha wypuszcza promień lasera, który przebija cel i pobliskich wrogów, zadając obrażenia.
Mines
KI: 5% / Lvl: 15 / CD: 12s
Bulma zrzuca minę na wybrany obszar.Po wybuchu mina zadaje obrażenia pobliskim wrogom i ogłusza graczy na 0,5 s.
Protect
KI: 3% / Lvl: 10 / CD: 1.2s
Bulma osłania swoich sojuszników, którzy posiadają drona wspierającego. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.
Rocket Jump
KI: 5% / Lvl: 15 / CD: 3.0s
Bulma używa swojego robota, aby skakać w górę lub w dół półki.
Supporting Drones
KI: 5% / Lvl: 10 / CD: 1.5s
Bulma wysyła wspierającego drona do swojego sojusznika, osłaniając go. Dron zapewnia dodatkowe 1%/2s regeneracji KI. Bulma dostaje dodatkowego drona po każdym ulepszeniu.
Digital Tracking
KI: 1% / Lvl: 15 / CD: 3.0s
Bulma wykorzystuje zaawansowaną technologię, aby znaleźć wybranego gracza. Skanera można używać tylko na graczach, którzy walczą z innymi graczami.
Adjust
KI: 10% / Lvl: 25 / CD: 15.0s
Bulma przekazuje swoją bazową umiejętność Defense na 5 sekund kolegom z drużyny, którzy są wspierani przez jej drony.Dodatkowo usuwa wszystkie negatywne efekty, które są na nich nałożone.
Air Strike
KI: 8% / Lvl: 60 / CD: 3.0s
Bulma wystrzeliwuje 3 rakiety. Zadają one obrażenia na bardzo dużym obszarze.
Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Wszyscy wrogowie trafieni przez rakietę otrzymują obrażenia od ognia (100/s) przez 5 sekund. Cele dotknięte ogniem otrzymują 15% większe obrażenia od wszystkich źródeł.
Freezing Missile
KI: 6% / Lvl: 30 / CD: 3.0s
Bulma wystrzeliwuje rakietę z ciekłym azotem, która zadaje obrażenia celowi i spowalnia graczy na dużym obszarze.
Full Repair
KI: 15% / Lvl: 80 / CD: 30.0s
Bulma używa narzędzia samonaprawy, przywracając dużą ilość zdrowia swojego robota na 5 sekund. Dodatkowo, otrzymywane przez nią obrażenia są zmniejszone o 50%. Bulma nie może używać żadnych innych technik podczas rzucania.
Poking Drone
KI: 2% / Lvl: 50 / CD: 8.0s
Bulma wystrzeliwuje drona, który prowokuje potwora do ataku i zadaje mu obrażenia przez 4 sekundy.
Flamethrower
KI: 15% / Lvl: 100 / CD: 8.0s
Bulma wystrzeliwuje miotacze ognia przez 4s, które zadają obrażenia co 0,5s wszystkim stworzeniom stojącym przed robotem.
Shield Charge
KI: 7% / Lvl: 110 / CD: 10.0s
Bulma uwalnia pole magnetyczne, które chroni pobliskich sojuszników tarczą. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.
Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Bulma nie zostaje uciszona, dodatkowo zyskuje tarczę równą 30% jej maksymalnego zdrowia. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.
EMP Charge
KI: 20% / Lvl: 130 / CD: 13.0s
Bulma wyzwala silny impuls elektromagnetyczny na dużym obszarze, który zadaje obrażenia i ucisza wrogów oraz Bulmę na 1,5 sekundy. Dodatkowo każdy cel może być uciszony tylko jeden raz na 7,8 sekundy
Shunkanido
KI: 50% / Lvl: 150 / CD: 1200.0s
Robot wykorzystuje specjalną technologię, która pozwala teleportować się do wybranego gracza.
Wygląd Technik
Continous Laser
Continous Laser
KI: 3% / Lvl: 5 / CD: 2.0s
Mecha wypuszcza promień lasera, który przebija cel i pobliskich wrogów, zadając obrażenia.
Mines
Mines
KI: 5% / Lvl: 15 / CD: 3.0s
Bulma zrzuca minę na wybrany obszar.Po wybuchu mina zadaje obrażenia pobliskim wrogom i ogłusza graczy na 0,5 s.
Supporting Drones
Supporting Drones
KI: 5% / Lvl: 10 / CD: 1.5s
Bulma wysyła wspierającego drona do swojego sojusznika, osłaniając go. Dron zapewnia dodatkowe 1%/2s regeneracji KI. Bulma dostaje dodatkowego drona po każdym ulepszeniu.
Air Strike
Air Strike
KI: 8% / Lvl: 60 / CD: 3.0s
Bulma wystrzeliwuje 3 rakiety. Zadają one obrażenia na bardzo dużym obszarze.
Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Wszyscy wrogowie trafieni przez rakietę otrzymują obrażenia od ognia (100/s) przez 5 sekund. Cele dotknięte ogniem otrzymują 20% większe obrażenia od wszystkich źródeł.
Freezing Missile
Freezing Missile
KI: 6% / Lvl: 30 / CD: 3.0s
Bulma wystrzeliwuje rakietę z ciekłym azotem, która zadaje obrażenia celowi i spowalnia graczy na dużym obszarze.
Poking Drone
Poking Drone
KI: 2% / Lvl: 50 / CD: 8.0s
Bulma wystrzeliwuje drona, który prowokuje potwora do ataku i zadaje mu obrażenia przez 4 sekundy.
Flamethrower
Flamethrower
KI: 15% / Lvl: 100 / CD: 8.0s
Bulma wystrzeliwuje miotacze ognia przez 4s, które zadają obrażenia co 0,5s wszystkim stworzeniom stojącym przed robotem.
Double Blaster
EMP Charge
KI: 20% / Lvl: 130 / CD: 13.0s
Bulma wyzwala silny impuls elektromagnetyczny na dużym obszarze, który zadaje obrażenia i ucisza wrogów oraz Bulmę na 3 sekundy.
Combo
PvP
1. Flamethrower
2. Air Strike
3. EMP Charge
PvE
2. Air Strike
1. Freezing Missile
3. EMP Charge
Życzenia Shenlong
Shield Charge
KI: 7% / Lvl: 110 / CD: 10.0s
Bulma uwalnia pole magnetyczne, które chroni pobliskich sojuszników tarczą. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.
Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Bulma nie zostaje uciszona, dodatkowo zyskuje tarczę równą 30% jej maksymalnego zdrowia. Tarcza działa, dopóki nie zostanie zniszczona lub przez 5 sekund.
Air Strike
KI: 8% / Lvl: 60 / CD: 3.0s
Bulma wystrzeliwuje 3 rakiety. Zadają one obrażenia na bardzo dużym obszarze.
Działanie po wyborze życzenia u Shenlonga: Wszyscy wrogowie trafieni przez rakietę otrzymują obrażenia od ognia (100/s) przez 5 sekund. Cele dotknięte ogniem otrzymują 20% większe obrażenia od wszystkich źródeł.
Ważne!! Wybieramy jako pierwsze do ulepszenia za smocze kule.
Wskazówki
Heal Effectiveness zwiększa tarcze którą otrzymują sojusznicy więc warto zaopatrzyć się w ten bonus
Techniki bulmy zużywają dużo KI, szczególnie jeśli używasz dronów na większej ilości sojuszników więc warto mieć Ki Reduction lub Ki Regeneration w przedmiotach
Bulma jest postacią która jest bardzo nie efektowna podczas polowania samemu
Drony mają określony zasięg więc jeśli sojusznik odejdzie za daleko to tarcza zniknie.